30.04.2020 - 4 класс
Литературное чтение на украинском языке
Тема: В.Гончаренко «Старі окопи». М.Станкович «Біля
пам’ятника».
В.Нестайко «Тореадори з Васюківки»
- Прочитайте с.135 -
144 вашого підручника
Вивчення нового матеріалу. Робота над
оповіданням Всеволода
Нестайка «Тореадори з Васюківки» (с.
138–143)
— Чи сподобалося вам оповідання?
— Як звуть головних героїв оповідання?
— Чому автор назвав їх тореадорами?
— Що було найцікавішим? Найсмішнішим?
— Як ви вважаєте, ким можуть стати ці
непосиди, коли виростуть? Чому?
Лексична робота
Второпати— зрозуміти.
Калабаня — яма з водою, калюжа.
Спадщина — наследство.
Клуня — рига; господар ська будівля для
зберігання снопів, сіна, а також
для обмолочування, віяння; стодола,
половник.
Халепа — неприятность.
Злодійкувато — воровато, насторожено.
Зненацька — неожиданно.
Онуча — портянка.
Бесіда за змістом І частини твору
— Для чого хлопчики викопали яму в
бур’янах?
— Чому дідусь почав сваритися?
— Як хотіли хлопці назвати станції метро?
— Хто завадив «благородній ідеї»?
— Знайдіть і зачитайте опис Яви Реня.
— Хто батьки цього хлопчика?
— Як звати їхню корову?
— Чи можна про Павлушу і Яву сказати, що
вони «з фантазією»?
-
Перекажіть 2
частину.
Підручник,
с. 138–144. Переказувати оповідання близько до тексту
Комментарии
Отправить комментарий